120842
Book
In basket
Na początku XX wieku na bazie osobistych doświadczeń i obserwacji Maria Montessori wykreowała oryginalne, teoriopoznawcze podstawy pracy pedagogicznej z dzieckiem. Opracowała metodę zindywidualizowanego kształcenia, która do dnia dzisiejszego stanowi jedną z alternatywnych form edukacji dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W niniejszej publikacji zarysowane zostały poglądy pedagogiczne Marii Montessori, podjęto również próbę spojrzenia na to, co dzieje się w klasie prowadzonej zgodnie z założeniami włoskiej badaczki. Prezentowana praca może stanowić inspirację dla pedagogów, którzy szukają wzorów edukacji otwartej czy aktywnej. Można ją także wpisać w nurt analiz i interpretacji idei integracji kształcenia, dotyczy bowiem modelu działań dydaktyczno-wychowawczych skoncentrowanych na dziecku.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 117-124.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again