119111
Book
In basket
Książka została uznana za absolutny fenomen kulturowy i stała się manifestem krytyków ekspansywnego kapitalizmu. Teraz, gdy wciąż zmagamy się z kryzysem ekonomicznym, wnik­liwa analiza naszego świata, którym rządzą znane marki i wielkie korporacje, przeprowadzona przez Naomi Klein, jest bardziej aktualna niż kiedykolwiek. W równych częściach to analiza kulturowa, manifest polityczny i dziennikarskie exposé, a także historia o buncie i samostanowieniu w naszym nowym omarkowanym świecie. Inteligentnie napisana, wspaniale przedstawiona historia kultury, która przeszła długą ewolucję: od sprzedawania towarów do upowszechniania marek.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: No logo : no space, no choice, no jobs, 2000
General note
Na okładce: z nowym wstępem autorki bestsellerowej "Doktryny szoku".
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 503-505. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again