120684
Book
In basket
Marketing: podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd.13 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 644, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu, ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem, omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami i przykładami opartymi na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw. Książka zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i tematy do dyskusji.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.s.633-636.
Cumulative index/finding aids note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again