120684
Książka
W koszyku
Marketing: podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd.13 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 644, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu, ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem, omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami. Podręcznik jest bogato ilustrowany rysunkami i przykładami opartymi na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw. Książka zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i tematy do dyskusji.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s.633-636.
Uwaga dotycząca indeksów
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej