120844
Book
In basket
Publikacja stanowi próbę omówienia podstawowych problemów i wyzwań cechujących współczesną edukację małego dziecka. Niniejsze „kompendium wiedzy” na temat podstaw pedagogiki wczesnoszkolnej z pewnością zainteresuje wszystkich nauczycieli początkowych klas szkoły podstawowej, pedagogów, praktyków, terapeutów, a także nauczycieli początkujących w zawodzie, studentów, którym nieobce jest kreatywne, twórcze i indywidualne podejście do edukacji dzieci w XXI wieku. Wydaje się także, że książka może stanowić interesującą pozycję bibliograficzną dla wszystkich rodziców troszczących się o wszechstronny i harmonijny rozwój swoich dzieci. Z recenzji dr hab. Urszuli Ordon, prof. AJD
Treści zawarte w książce ściśle korelują z programami kształcenia na kierunkach pedagogicznych, zwłaszcza prowadzących specjalizację w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. Obejmują one zarówno rys historyczny tej edukacji, jak i aktualne jej założenia oraz tendencje. Dobrze została wyjaśniona istota edukacji wczesnoszkolnej. Ponadto znaczna ich część ma charakter metodyczny, a więc może być bezpośrednio wykorzystana w praktyce edukacyjnej. Dotyczy to zwłaszcza programów autorskich, jak i scenariuszy zajęć. Bogaty zestaw załączonej bibliografii dobrze świadczy o znajomości problematyki przez autorki książki. Do zalet recenzowanej książki należy zaliczyć również interesujący zestaw zasad kształcenia, duży zestaw metod pracy twórczej oraz multimedialnych programów wykorzystywanych w różnych rodzajach edukacji. Z recenzji prof. dra hab. Kazimierza Żegnałka
Availability:
There are copies available to loan (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 581-613.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again