119678
Book
In basket
Jest to pierwsza książka Israela Kirznera, jaka ukazuje się na polskim rynku. (...) Konkurencja i przedsiębiorczość to dwa terminy, o których ekonomiści głównego nurtu mówią niechętnie. Obie te dziedziny wyparte zostały z ekonomii przez ekonometrię, statystykę i inne działy badające historię ludzkiego działania. Tymczasem – jak pisze Israel Kirzner, wybitny przedstawiciel szkoły austriackiej – do zrozumienia procesu rynkowego niezbędna jest teoria konkurencji, która jest nieodłączna od przedsiębiorczości. Będzie to miało daleko idące konsekwencje dla analizy takich problemów, jak koszty sprzedaży, reklama i monopol. Teoria konkurencji pozwoli nam spojrzeć z nowej "perspektywy" na koszty sprzedaży i ocenić ich rolę w gospodarce rynkowej. Jednocześnie, idąc tropem naszych teorii konkurencji i przedsiębiorczości dojdziemy do zupełnie nieortodoksyjnego spojrzenia na naturę monopolu rynkowego.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Funding information note
Książka ukazała się dzięki wsparciu finansowemu Miasta Stalowa Wola i Prezydenta Andrzeja Szlęzaka
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again