120844
Book
In basket
Zupełnie nieoczekiwanie renesans zainteresowania problematyką uczenia się pojawił się wraz z początkiem ostatniej dekady XX wieku. Zainteresowanie nią zaczęli zgłaszać andragodzy, przedstawiciele jednej z dyscyplin nauk o edukacji. Ta stosunkowo nieliczna w skali europejskiej grupa teoretyków i badaczy edukacji dorosłych reprezentuje dyscyplinę, która w strukturze nauk o edukacji zajmowała dotąd pozycję raczej peryferyjną. Niemniej jest to grupa mocno zintegrowana, dynamiczna i ekspansywna. Nie jest ona być może w stanie radykalnie zmienić mapy pola badawczego w naukach społecznych, jednakże propagowana przez nią społeczno-kulturowa perspektywa badań nad uczeniem się ludzi dorosłych systematycznie zyskuje na znaczeniu.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: "The three dimensions of learning" 2002.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 255-273. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again