119683
Book
In basket
Klucz do public relations / Paweł Piotrowski. - Kraków : Petrus, copyright 2021. - 184, [1] strona ; 24 cm.
Klucz do Public Relations to kompleksowy przewodnik po kluczowych zagadnieniach współczesnej komunikacji, który stanowi niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak skutecznie zarządzać relacjami z mediami, klientami i interesariuszami. Ta książka dostarcza czytelnikom praktycznych narzędzi i teorii, które pomagają budować pozytywny wizerunek organizacji oraz reagować na wyzwania związane z reputacją i zarządzaniem kryzysowym. Zawarte w publikacji rozdziały poruszają istotne kwestie, takie jak różnice między PR, reklamą i marketingiem, zarządzanie kryzysowe, budowanie zaufania, a także rozwój strategii komunikacyjnych dopasowanych do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego. Dzięki licznym przykładom i analizom współczesnych trendów, książka ta jest cennym przewodnikiem zarówno dla studentów, jak i praktyków. Jeśli chcesz poznać tajniki skutecznego PR, budować silne relacje z interesariuszami i z sukcesem zarządzać wizerunkiem swojej marki – ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 657/659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 175-[185].
Target audience note
Dla przedsiębiorców, interesariuszy, polityków i urzędników pełniących funkcje we władzach lokalnych, którzy dążą do wdrażana przyjaźni, jedności i zasad demokratycznych w społecznościach, którymi kierują.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again