Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Filia nr 3
(2)
Autor
Fijor Jan M. (1948- )
(2)
Śledziński Krzysztof
(2)
Callahan Gene
(1)
Czarnik Szymon
(1)
Huerta de Soto Jesús (1956- )
(1)
Kirzner Israel Mayer (1930- )
(1)
Kłos Jan (1958- )
(1)
Mises Ludwig von (1881-1973)
(1)
Soto Hernando de (1941- )
(1)
Sowell Thomas (1930- )
(1)
Stebnicki Wiesław (1957- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Ekonomia
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Austriacka szkoła ekonomii
(1)
Biurokracja
(1)
Ceny
(1)
Edukacja domowa
(1)
Gospodarka
(1)
Konkurencja
(1)
Kraje kapitalistyczne
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Mikroekonomia
(1)
Nauki społeczne
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to pierwsza książka Israela Kirznera, jaka ukazuje się na polskim rynku. (...) Konkurencja i przedsiębiorczość to dwa terminy, o których ekonomiści głównego nurtu mówią niechętnie. Obie te dziedziny wyparte zostały z ekonomii przez ekonometrię, statystykę i inne działy badające historię ludzkiego działania. Tymczasem – jak pisze Israel Kirzner, wybitny przedstawiciel szkoły austriackiej – do zrozumienia procesu rynkowego niezbędna jest teoria konkurencji, która jest nieodłączna od przedsiębiorczości. Będzie to miało daleko idące konsekwencje dla analizy takich problemów, jak koszty sprzedaży, reklama i monopol. Teoria konkurencji pozwoli nam spojrzeć z nowej "perspektywy" na koszty sprzedaży i ocenić ich rolę w gospodarce rynkowej. Jednocześnie, idąc tropem naszych teorii konkurencji i przedsiębiorczości dojdziemy do zupełnie nieortodoksyjnego spojrzenia na naturę monopolu rynkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej