Sorting
Source
Katalog zbiorów
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Filia nr 3
(2)
Author
Fijor Jan M. (1948- )
(2)
Śledziński Krzysztof
(2)
Callahan Gene
(1)
Czarnik Szymon
(1)
Huerta de Soto Jesús (1956- )
(1)
Kirzner Israel Mayer (1930- )
(1)
Kłos Jan (1958- )
(1)
Mises Ludwig von (1881-1973)
(1)
Soto Hernando de (1941- )
(1)
Sowell Thomas (1930- )
(1)
Stebnicki Wiesław (1957- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
Ekonomia
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Austriacka szkoła ekonomii
(1)
Biurokracja
(1)
Ceny
(1)
Edukacja domowa
(1)
Gospodarka
(1)
Konkurencja
(1)
Kraje kapitalistyczne
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Mikroekonomia
(1)
Nauki społeczne
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
7 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
Jest to pierwsza książka Israela Kirznera, jaka ukazuje się na polskim rynku. (...) Konkurencja i przedsiębiorczość to dwa terminy, o których ekonomiści głównego nurtu mówią niechętnie. Obie te dziedziny wyparte zostały z ekonomii przez ekonometrię, statystykę i inne działy badające historię ludzkiego działania. Tymczasem – jak pisze Israel Kirzner, wybitny przedstawiciel szkoły austriackiej – do zrozumienia procesu rynkowego niezbędna jest teoria konkurencji, która jest nieodłączna od przedsiębiorczości. Będzie to miało daleko idące konsekwencje dla analizy takich problemów, jak koszty sprzedaży, reklama i monopol. Teoria konkurencji pozwoli nam spojrzeć z nowej "perspektywy" na koszty sprzedaży i ocenić ich rolę w gospodarce rynkowej. Jednocześnie, idąc tropem naszych teorii konkurencji i przedsiębiorczości dojdziemy do zupełnie nieortodoksyjnego spojrzenia na naturę monopolu rynkowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again