Sorting
Source
Katalog zbiorów
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(4)
unavailable
(1)
Branch
Filia nr 3
(5)
Author
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Kalinowski Marian (1930- )
(1)
Karwowski Maciej (1979- )
(1)
Kulesza Ewa Maria
(1)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(1)
Piotrowicz Radosław
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niedostosowane społecznie
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Język dziecka
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież niedostosowana społecznie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Patologia społeczna
(1)
Przedszkola specjalne
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Twórczość
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zwalczanie
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Pomiar ma swoje ogromne znaczenie dla rozwijania pedagogicznych teorii kreatywności i kreatywnego funkcjonowania oraz ewaluacji efektywności podejmowanych działań dydaktyczno-wychowawczych. Liczne studia empiryczne z wykorzystaniem psychometrycznych metod studiowania kreatywności (testów, kwestionariuszy, skal, nominacji itp.) pozwalają na uchwycenie jej demograficznych czy społecznych korelatów i przyczyn. I choć przez wiele lat ten obszar badawczy ograniczał się do dociekań psychologów, ma on również swoją wagę pedagogiczną. (...) Chociaż bowiem najbardziej przekonującym dowodem skuteczności i dydaktyki twórczości są rzeczywiste osiągnięcia twórcze, to istotnym argumentem (być może mniej przekonującym) w dyskusji nad skutecznością takich oddziaływań może być również znacząca poprawa rezultatów w zadaniach testowych. (Ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Wczesna Interwencja - Pomoc Dziecku i Rodzinie)
Wczesna interwencja – wczesne wspomaganie rozwoju – to kompleksowe i interdyscyplinarne oddziaływanie medyczne, rehabilitacyjne, psychopedagogiczne skierowane zarówno do dziecka z zaburzeniami rozwojowymi lub z niepełnosprawnością, jak i do rodziny. Celem tych oddziaływań jest jak najwcześniejsze wykrycie i zlikwidowanie bądź korygowanie zaobserwowanych nieprawidłowości w rozwoju. Autorzy publikacji poruszają problemy związane z: systemowym, zintegrowanym modelem wsparcia małego dziecka i rodziny; opieką pediatryczną; neurofizjologicznymi i genetycznymi uwarunkowaniami zaburzeń; wspomaganiem funkcji ruchowych; problemami zaburzeń słuchu; zaburzeniami funkcjonowania wzrokowego. Publikacja przeznaczona jest dla studentów, terapeutów i opiekunów do pracy z małym dzieckiem i jego rodziną. Praca jest konsekwentnym, prawie pełnym zbiorem informacji na temat wczesnego diagnozowania i wczesnego wspomagania dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi, w tym także narządów zmysłów. Zawiera też, co jest bardzo cenne, informacje na temat organizacji samego systemu wspomagania […] W części szczegółowej w przystępny, ale nie popularny sposób, Autorzyposzczególnych rozdziałów – znawcy przedstawianych zagadnień – omawiają wszystkie ważniejsze problemy zdrowotne dzieci wymagających wczesnego wspomagania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again