Sorting
Source
Katalog zbiorów
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(7)
Branch
Filia nr 3
(7)
Author
Adamek Irena
(1)
Bobrzyńska Eleonora
(1)
Gąsiorek Krystyna (1946- )
(1)
Kwiecińska Roma
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Nowak Zbigniew (pedagog)
(1)
Pawlak Bożena
(1)
Szarota Zofia (1961- )
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Walosik Alicja
(1)
Ławrowska Romualda
(1)
Żmijewska Ewa
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Metody nauczania
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Biologia (przedmiot szkolny)
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Metoda problemowa
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Praca zespołowa
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sztuka
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(6)
Biologia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 511)
Praca stanowi wartościowe opracowanie dla teorii oraz praktyki dydaktyki biologii człowieka i wychowania prozdrowotnego. W części teoretycznej Autorka dokonuje krytycznego przeglądu głównych założeń podstaw nauczania–uczenia się problemowego z punktu widzenia dydaktyki ogólnej, pedagogiki i psychologii. Badania empiryczne, prowadzone w latach 1980–2002 miały nie tylko ukazać skuteczność problemowego nauczania i uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia, ale i zbadać, w jakim stopniu i w jaki sposób nauczyciele biologii i przyrody stosują zasady problemowego uczenia się i nauczania w praktyce szkolnej. Analiza wyników potwierdziła ustalone wcześniej hipotezy, że problemowe nauczanie podnosi efektywność kształcenia w zakresie rozumienia i zapamiętywania wiadomości oraz nabywania umiejętności praktycznych i operacji myślowych. Cennym uzupełnieniem pracy jest obszerny Aneks, zawierający przykłady struktur wybranych lekcji problemowych oraz wzory testów z zakresu biologii człowieka i zachowania zdrowia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 538)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 674)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again