Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(384)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(384)
Publikacje naukowe
(126)
Publikacje fachowe
(119)
Publikacje dydaktyczne
(56)
Publikacje popularnonaukowe
(56)
Poradniki i przewodniki
(18)
E-booki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Poezja
(5)
Publikacje informacyjne
(3)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(390)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(15)
Oddział dla dzieci
(12)
Filia nr 2
(3)
Filia nr 3
(356)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(15)
Szuścik Urszula
(14)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(9)
Gajdzica Zenon (1970- )
(9)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(8)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(7)
Kowalewska Barbara (1950- )
(7)
Murzyn Andrzej (1955- )
(6)
Cytowska Beata (1964- )
(5)
Gajda Janusz (1933- )
(5)
Rottermund Jerzy
(5)
Szołtysek Adolf Ernest (1942- )
(5)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(5)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(5)
Klinik Anna
(4)
Kowalski Mirosław (pedagog)
(4)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(4)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(4)
Apanel Danuta
(3)
Gromkowska-Melosik Agnieszka
(3)
Gunia Grażyna
(3)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(3)
Głażewski Michał
(3)
Jaworska Anetta
(3)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(3)
Melosik Zbyszko (1956- )
(3)
Minczanowska Aleksandra
(3)
Muchacka Bożena (1953- )
(3)
Nalaskowski Aleksander (1957- )
(3)
Nowakowska-Siuta Renata (1970- )
(3)
Pikuła Norbert (1975- )
(3)
Przybyliński Sławomir (1977- )
(3)
Pyżalski Jacek
(3)
Raś Danuta
(3)
Skałbania Barbara
(3)
Winczura Barbara (1969- )
(3)
Łukasik Joanna Małgorzata
(3)
Adamek Irena
(2)
Baran Jolanta
(2)
Bulska Joanna
(2)
Chrzanowska Iwona
(2)
Dudak Anna
(2)
Epstein Paul
(2)
Franczyk Anna
(2)
Fuks Agata
(2)
Gmerek Tomasz
(2)
Grochmal-Bach Bożena (1942- )
(2)
Grzybowski Przemysław Paweł (1968- )
(2)
Hildebrandt-Wypych Dobrochna
(2)
Jakubiak Krzysztof
(2)
Jasieński Michał
(2)
Jodłowska Bogusława
(2)
Kierczak Urszula
(2)
Kijak Remigiusz J. (1979- )
(2)
Klus-Stańska Dorota
(2)
Konieczna Ewelina J
(2)
Konopczyński Marek (1956- )
(2)
Krause Amadeusz
(2)
Madej Magdalena (1981- )
(2)
Majerek Bożena
(2)
Maliszewski Tomasz
(2)
Marczak Monika
(2)
Margasiński Andrzej
(2)
Nowicka Agnieszka (pedagogika)
(2)
Nowosad Inetta
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Olszówka Piotr (1970- )
(2)
Potulicka Eugenia (1944- )
(2)
Ptaszek Grzegorz
(2)
Radziwiłłowicz Wioletta
(2)
Sacher Wiesława Aleksandra
(2)
Sakowicz Tadeusz (1953- )
(2)
Schoenebeck Hubertus von (1947- )
(2)
Skorek Ewa Małgorzata
(2)
Szempruch Jolanta
(2)
Toroń-Fórmanek Barbara
(2)
Witkowski Lech (1951- )
(2)
Węglińska Maria (1936- )
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Zawada Anna
(2)
Śliwierski Bogusław (1954- )
(2)
Żywanowska Agnieszka
(2)
Adamczyk Monika D
(1)
Adrjan Beata
(1)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Ambrozik Wiesław (1947- )
(1)
Balukiewicz Małgorzata
(1)
Banach Marek (1962- )
(1)
Banasiak Anna
(1)
Barczykowska Agnieszka
(1)
Bałachowicz Józefa (1949- )
(1)
Bekus-Richane Marzena
(1)
Białek Ewa D. (1946- )
(1)
Białobrzeska Katarzyna (pedagog)
(1)
Bidziński Karol
(1)
Bielski Janusz
(1)
Bieńkowska Izabela
(1)
Bilińska-Suchanek Ewa (1954-2017)
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(15)
2010 - 2019
(228)
2000 - 2009
(142)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(75)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(392)
Język
polski
(390)
angielski
(6)
słowacki
(5)
czeski
(3)
niemiecki
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(37)
Nauczyciele
(14)
Dzieci
(7)
Dorośli
(4)
Rodzice
(4)
6-8 lat
(3)
Pedagodzy
(3)
Logopedzi
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Wychowawcy klas
(2)
0-5 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Chorzy z chorobą Alzheimera
(1)
Chorzy z otępieniem
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Rodzina adopcyjna
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(13)
Temat
Pedagogika
(25)
Wychowanie
(24)
Metody nauczania
(23)
Nauczanie początkowe
(23)
Nauczanie
(22)
Nauczyciele
(22)
Szkolnictwo
(21)
Osoby z niepełnosprawnością
(19)
Wychowanie przedszkolne
(18)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(15)
Rodzina
(14)
Dzieci
(13)
Kształcenie
(13)
Pedagogika specjalna
(13)
Wychowanie w rodzinie
(13)
Pedagogika resocjalizacyjna
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Dziecko z niepełnosprawnością
(11)
Młodzież
(10)
Integracja społeczna
(9)
Opieka społeczna
(9)
Psychologia dziecka
(9)
Więźniowie
(9)
Metody wychowawcze
(8)
Rehabilitacja medyczna
(8)
Uczniowie
(8)
Edukacja międzykulturowa
(7)
Kształcenie integracyjne
(7)
Myślenie twórcze
(7)
Pedagogika waldorfska
(7)
Wsparcie społeczne
(7)
Wychowanie do wartości
(7)
Niedostosowanie społeczne
(6)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(6)
Pedagogika kultury
(6)
Przestępczość
(6)
Teoria wychowania
(6)
Antropologia filozoficzna
(5)
Język polski
(5)
Mowa
(5)
Osoby w wieku starszym
(5)
Pedagodzy
(5)
Resocjalizacja
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Adaptacja społeczna
(4)
Alkoholizm
(4)
Antropologia społeczna
(4)
Badania naukowe
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(4)
Jakość życia
(4)
Kobieta
(4)
Kultura
(4)
Metoda Montessori
(4)
Młodzież niedostosowana społecznie
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Pedagogika społeczna
(4)
Praca
(4)
Psychologia rodziny
(4)
Reforma oświaty
(4)
Teoria nauczania
(4)
Wartość
(4)
Wykluczenie społeczne
(4)
Adopcja
(3)
Alkoholicy
(3)
Arteterapia
(3)
Biblioterapia
(3)
Dostęp do oświaty
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Dziecko zdolne
(3)
Filozofia pedagogiki
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(3)
Kreatywność
(3)
Metodologia
(3)
Patologia społeczna
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Pedagogika porównawcza
(3)
Postawy
(3)
Przemoc w rodzinie
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Psychologia nauczania
(3)
Psychoterapia
(3)
Socjalizacja
(3)
Starzenie się
(3)
Uczniowie gimnazjów
(3)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(3)
Zapobieganie
(3)
Zastosowanie i wykorzystanie
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Antypedagogika
(2)
Aspiracje
(2)
Awans zawodowy
(2)
Dyskryminacja ze względu na wiek
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko niedostosowane społecznie
(2)
Dziecko ulicy
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Temat: czas
2001-
(98)
1901-2000
(61)
1989-2000
(41)
1945-1989
(9)
1801-1900
(8)
1701-1800
(4)
1918-1939
(3)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1939-1945
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
500-401 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Polska
(76)
Europa
(2)
Niemcy
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Austria
(1)
Będzin (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Chocznia (woj. małopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Hiszpania
(1)
Kobylany (woj. małopolskie, pow. krakowski, gm. Zabierzów)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Krzywaniec (woj. lubuskie, pow. zielonogórski, gm. Nowogród Biebrzański)
(1)
Newcastle upon Tyne (Wielka Brytania)
(1)
Nowa Sól (woj. lubuskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Stary Kisielin (Zielona Góra ; część miasta)
(1)
Stróża (woj. małopolskie, pow. Myślenice)
(1)
Szwajcaria
(1)
Wadowice (woj. małopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(174)
Podręcznik
(44)
Wydawnictwa popularne
(34)
Praca zbiorowa
(20)
Monografia
(19)
Poradnik
(19)
Raport z badań
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Wiersze
(5)
Księga pamiątkowa
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Encyklopedia
(2)
Esej
(2)
Publicystyka
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Antologia
(1)
Bibliografia
(1)
Biografia
(1)
Kalendarium
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Powieść
(1)
Program nauczania
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Scenariusz
(1)
Scenariusze imprez szkolnych
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(205)
Socjologia i społeczeństwo
(79)
Psychologia
(55)
Medycyna i zdrowie
(25)
Historia
(22)
Filozofia i etyka
(16)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Etnologia i antropologia kulturowa
(9)
Językoznawstwo
(8)
Kultura i sztuka
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Nauka i badania
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Religia i duchowość
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Biologia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Matematyka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
392 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Uzależnienia/613/614 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Uzależnienia/61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 792 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […] Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski. Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek fragment Wstępu […] chciałbym docenić wysiłek Redaktorów, który zaowocował zebraniem przedstawionych w monografii artykułów. Uważam, że publikacje dotyczące psychologii mediów i nowych języków komunikacji są obecnie bardzo potrzebne. Technologia wciąż znacznie wyprzedza refleksję nad psychologicznymi skutkami jej wdrażania. dr hab. Piotr Francuz, prof. KUL fragment recenzji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na końcu języka to zbiór ćwiczeń napisany z myślą o osobach, u których pojawiły się trudności w komunikacji językowej związane z początkową lub umiarkowaną fazą demencji, choroby Alzheimera i chorób otępiennych. Mogą one być wykonywane samodzielnie lub z pomocą logopedy, terapeuty, opiekuna. Zadania zostały opatrzone prostą instrukcją oraz odpowiedziami, które znajdują się po każdym ćwiczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przestępczość i wychowanie w dwudziestoleciu międzywojennym jest kontynuacją pracy pod tytułem Uwagi o więzieniach, zapobieganiu występkom i wychowaniu młodzieży stanowiącej wybór tekstów z XVI– XX wieku. W obu publikacjach obowiązują takie same zasady doboru oraz opracowania materiałów. Dotyczą one zagadnień profilaktyki społecznej, postępowania z przestępcami (głównie w okresie nieletniości) oraz warunków życia rodzin. W okresach wcześniejszych piśmiennictwo z tego zakresu było skromniejsze – mimo niejednokrotnie interesujących i znaczących publikacji. Dwudziestolecie międzywojenne z uwagi na bogactwo opracowań stanowiących podwaliny ustawodawstwa oraz wiedzy w tej dziedzinie po II wojnie światowej, a także w wieku XXI zasługuje na odrębne potraktowanie. We wszystkich zamieszczonych tekstach zachowano oryginalną pisownię. Wierność oryginałowi ma tę przewagę nad uwspółcześnianiem zapisu, że pozwala odbiorcy na samodzielne odczytanie zawartych w publikacji poglądów, bez przekłamań i interpretacji narzuconej przez innych. Poza tym słownictwo, składnia itp. wciąż ulegają zmianom, a tekst początkowo współcześnie brzmiący po pewnym czasie się przedawnia i wtedy może zamazywać pierwotne znaczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęta w monografii problematyka jest niezwykle ważna z perspektywy adekwatności oddziaływań edukacyjnych kierowanych do grupy dzieci i młodzieży zdolnej. Procesami wychowania, kształcenia i samokształcenia, „sprzyjających rozwojowi zdolności człowieka w cyklu całego jego życia” zajmuje się pedagogika zdolności (giftedchild pedagogy). Transformacja potencjału zdolnościowego dziecka w dojrzały talent jest procesem rozciągniętym w czasie i warunkowanym szeregiem czynników, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, które mogą go wspierać albo ograniczać. Rodzice jako pierwsi mogą dostrzec najwcześniejsze nawet przejawy dziecięcych zdolności i to oni na ogół wprowadzają swoje córki i synów w określoną dziedzinę aktywności, wzmacniając ich zainteresowania nią. W kolejnych zaś etapach transformacji potencjału zdolnościowego mogą budować motywację swego dziecka i jego wytrwałość w dążeniu do postawionych celów, jak i rozwijać jego kompetencje społeczne, ale i zapewniać wsparcie finansowe, organizacyjne oraz emocjonalne. Rodziny uczestniczące w prezentowanym projekcie badawczym odegrały rolę stymulującą rozwój zdolności swoich córek i synów. Zawarte w monografii analizy mogą stać się inspiracją dla praktyków – pedagogów, nauczycieli i innych osób związanych z tworzeniem oferty edukacyjnej, adresowanej do dzieci i młodzieży zdolnej – zainteresowanych budowaniem form współpracy ze środowiskiem rodzinnym. Opisane tu doświadczenia rodzin, towarzyszących dzień po dniu swoim zdolnym córkom i synom w ich procesach rozwojowych, stać się mogą cenną wskazówką dla innych rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko rodzice adopcja. Ontologiczne i psychospołeczne aspekty rodzinnych form opieki zastępczej - w książce znajdziecie Państwo rozdziały: Rodzina we współczesnych realiach społeczno-kulturowych Adopcja szczególną formą obdarowywania bezinteresowną miłością drugiego człowieka Ośrodki adopcyjno-opiekuńcze jako integralny element systemu opieki nad dzieckiem i rodziną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mówią, że starość nie radość. Może i maja rację, a może po prostu nie znają teorii, nakazujących traktować wiek podeszły jako nowy okres rozwojowy, o odmiennych możliwościach i innych niż dotychczas zadaniach. Niewątpliwym atutem starości jest mądrość, ujmowana jako suma życiowych doświadczeń. Niech nikt więc nie myli idei uniwersytetu trzeciego wieku z pomysłem, by sadzać seniorów w szkolnej ławie! Edukację należy tu rozumieć nie jako budowanie pewnego zasobu wiedzy i wyposażanie w zestaw społecznie pożądanych umiejętności, lecz raczej jako poszerzanie i aktualizowanie wiedzy/umiejętności już posiadanych. Tym samym uniwersytety te stają się miejsce wymiany doświadczeń z młodszą generacją, walnie przyczyniając się do integracji międzypokoleniowej. Starość. Między tradycją a współczesnością stanowi pewnego rodzaju relację, będąc zbiorem artykułów i referatów wygłoszonych podczas międzynarodowej konferencji, jaka odbyła się we wrześniu 2015 r. w Lublinie, wieńcząc spotkanie członków zarządu AIUTA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Uniwersytetów Trzeciego Wieku (Association Internationale des Universités du Troisième Âge). Zbiór prezentowanych czytelnikowi tekstów został podzielony na cztery bloki tematyczne: Starość jako potencjał, Edukacja w okresie późnej dorosłości – teoria i praktyka, Uniwersytety trzeciego wieku w świecie, Uniwersytety trzeciego wieku – doświadczenia polskie. Takie ukierunkowanie tematyczne pozwala połączyć w jednym tomie wielopłaszczyznową refleksję teoretyczną nad starością z analizą konkretnych rozwiązań praktycznych, stosowanych w różnych zakątkach świata. Także i polski czytelnik z pewnością odnajdzie tu odpowiedzi na wiele z nurtujących go pytań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy edukacji wczesnoszkolnej / Irena Adamek. - Wydanie I. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 1997. - 192 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Metodycy - Nauczycielom)
Prezentowana książka jest podręcznikiem, a zarazem próbą opracowania zarysu dydaktyki edukacji wczesnoszkolnej w kontekście prawidłowości dydaktyki ogólnej. Autorka omawia kolejno cele edukacji, treści kształcenia, wielostronne kształcenie i modele lekcji, metody nauczania i wychowania, zasady, formy i środki dydaktyczne, a także ocenę szkolną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej