Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(71)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(26)
Publikacje fachowe
(25)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Filia nr 3
(70)
Autor
Okuniewski Juliusz
(7)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(5)
Milewski Stanisław (1956- )
(5)
Attwood Tony (1952- )
(4)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(4)
Domagała Aneta
(3)
Grandin Temple (1947- )
(3)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(3)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(2)
Chromik-Kovačs Joanna
(2)
Duchniewicz Joanna
(2)
Duchniewicz Przemysław
(2)
Emiluta-Rozya Danuta
(2)
Jaroszewski Karol
(2)
Jaśkowiak Mateusz
(2)
Krajewska Małgorzata (neurolog)
(2)
Kranowitz Carol Stock
(2)
Maj Łukasz (logopedia)
(2)
Mirecka Urszula
(2)
Pluta-Wojciechowska Danuta
(2)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(2)
Speck Otto (1926-2023)
(2)
Szewczyk Andrzej (tłumacz)
(2)
Wójcik-Topór Paulina
(2)
Węsierska Katarzyna
(2)
Abbass Allan
(1)
Aquilla Paula (1963- )
(1)
Ayres A. Jean (1920-1988)
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Banaszkiewicz Agnieszka (językoznawstwo)
(1)
Barber Karra M
(1)
Baron-Cohen Simon
(1)
Barron Sean
(1)
Bartczak Ewa
(1)
Beatrici Riccardo
(1)
Bednarczuk Beata (pedagog)
(1)
Bereźnicki Franciszek
(1)
Bidzan Mariola
(1)
Biel Lindsey
(1)
Bieńkowska Katarzyna
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Boroń Aleksandra
(1)
Brutten Gene J. (1928-2013)
(1)
Bullock Claire
(1)
Celińska Sylwia
(1)
Cieszyńska Jadwiga (1955- )
(1)
Cieślik Elżbieta
(1)
Czaplewska Ewa
(1)
Delaney Tara
(1)
Della Selva Patricia Coughlin (1954- )
(1)
Field Elizabeth Ives
(1)
Gacka Ewa (pedagog)
(1)
Gordon Edwin (1927-2015)
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Greenberg Leslie S. (1945- )
(1)
Grysińska Anna
(1)
Grzywna-Tunk Grażyna
(1)
Gurnett Jane
(1)
Hyman Bruce M
(1)
Hénault Isabelle (1973- )
(1)
Jauer-Niworowska Olga
(1)
Jurek Anna (pedagog)
(1)
Kaleńska-Rodzaj Julia
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kalka Dorota
(1)
Kamińska Barbara (logopeda)
(1)
Kamrowska Joanna Angelika
(1)
Kasprzyk Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Kaufmann Liane (1967- )
(1)
Klimas-Kuchtowa Ewa
(1)
Knapp Julie
(1)
Korendo Marta
(1)
Kozera-Wierzchoś Monika (1977- )
(1)
Krajewska Małgorzata (logopedia)
(1)
Kruczyńska-Werner Anna
(1)
Krzykowski Grzegorz (1951- )
(1)
Kuczkowski Jerzy
(1)
Kurowska Marlena
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(1)
Landerl Karin (1967- )
(1)
Lawendowski Rafał
(1)
Lipiec Dorota
(1)
Lipski Wojciech
(1)
Lorenc Anita
(1)
Lussier Francine
(1)
Maas Violet F
(1)
Maciejewska Alina (językoznawca)
(1)
Majcher Karolina
(1)
Majewska-Tworek Anna
(1)
Malicka Izabela
(1)
Marsh Siobhan
(1)
McWilliams Nancy
(1)
Michalik Mirosław
(1)
Michalik Mirosław (1973- )
(1)
Micheli Enrico
(1)
Mitchell David R. (1938- )
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Morton Tessa
(1)
Moćko Natalia
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(37)
2010 - 2019
(34)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
angielski
(1)
francuski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(12)
Rodzice
(11)
Logopedzi
(9)
Pedagodzy
(7)
Psycholodzy
(7)
Psychoterapeuci
(5)
Szkoły wyższe
(4)
Terapeuci
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Lekarze
(2)
Osoby z zespołem Aspergera
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
18+
(1)
9-13 lat
(1)
Chorzy
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Naucyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Neurolodzy
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pracownicy naukowo dydaktyczni
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(11)
Autyzm
(9)
Logopedia
(9)
Zaburzenia mowy
(9)
Dziecko autystyczne
(8)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(5)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(5)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(4)
Integracja sensoryczna
(4)
Kompetencje społeczne
(4)
Terapia logopedyczna
(4)
Depresja psychiczna
(3)
Edukacja włączająca
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Osoby z autyzmem
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Samodzielność
(3)
Socjalizacja
(3)
Terapia psychodynamiczna
(3)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(3)
Zespół Aspergera
(3)
Zmysły
(3)
Afazja
(2)
Choroby układu nerwowego
(2)
Diagnoza logopedyczna
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Edukacja domowa
(2)
Gry i zabawy
(2)
Język dziecka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Muzyka
(2)
Nauczyciele
(2)
Osoby z zespołem Aspergera
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Psychoterapia krótkoterminowa
(2)
Relacja terapeutyczna
(2)
Terapia zabawą
(2)
Uczniowie szkół podstawowych
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Zespół ADHD
(2)
Afazja globalna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Anatomia człowieka
(1)
Archetyp (psychologia)
(1)
Audiacja
(1)
Botulina
(1)
COVID-19
(1)
Choroba Alzheimera
(1)
Choroba Parkinsona
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czynności samoobsługowe (fizjologia)
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dotyk
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dysortografia
(1)
Dyspraksja
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko jąkające się
(1)
Dziecko ryzyka dysleksji
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziewczęta
(1)
Echolalia
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Foniatria
(1)
Gardło
(1)
Geragogika
(1)
Gimnastyka lecznicza
(1)
Grafomotoryka
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Higiena szkolna
(1)
Izolacje
(1)
Język minimalny
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kadry
(1)
Klimat szkoły
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Kręgosłup
(1)
Lateralizacja
(1)
Logopedia dziecięca
(1)
Matematyka
(1)
Mechanizmy obronne (psychologia)
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody psychoterapii
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Modyfikacja zachowań
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(25)
Opracowanie
(18)
Podręcznik
(8)
Praca zbiorowa
(7)
Monografia
(6)
Case study (studium przypadku)
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(34)
Psychologia
(33)
Medycyna i zdrowie
(18)
Kultura i sztuka
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nowa metapsychologia nieświadomości pomaga pacjentom osiągnąć sukces terapeutyczny Około połowy pacjentów nie reaguje na psychoterapię albo, co gorsza, doświadcza pogorszenia w jej trakcie. Dlaczego tak się dzieje? Nieświadomie uruchamiają oni zachowania utrudniające terapię, czyli opory, które uniemożliwiają skuteczną współpracę z terapeutą. Wygląda to tak, jakby nie mogli pozwolić na sukces terapii. Może być to frustrujące i demoralizujące zarówno dla terapeuty, jak i pacjenta. Jak możecie wspólnie z pacjentem wykryć opór terapeutyczny i mu zaradzić? Jak możesz dosięgnąć do osoby ukrytej pod oporem osoby, którą naprawdę jest? by terapia była skuteczna, trzeba rozpoznawać i podważać opór już od pierwszej sesji. Książka Dotrzeć poprzez opór pomoże ci: zwrócić pacjenta przeciwko jego długotrwałym zachowaniom autosabotującym regulować intensywny lęk, gdy aktywowane zostaną silne uczucia aktywować i przetworzyć wcześniej unikane impulsy i uczucia. Dzięki interwencjom z tej książki, zastosowanym w celu radzenia sobie z oporami, możesz wzmocnić przymierze terapeutyczne oparte na współpracy i pełne wigoru, a także zmobilizować siły uzdrawiające wewnątrz pacjenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lektura dla wszystkich prywatnie i zawodowo zainteresowanych zespołem Aspergera (ZA),rzetelne źródło wiedzy, a przy tym wciągająca, znakomicie napisana książka. Tony Attwood, wybitny specjalista tematu zaburzeń ze spektrum autyzmu, opisuje specyfikę funkcjonowania osób z ZA i tłumaczy, jakie problemy mogą napotkać one za swojej drodze, jak udzielać im skutecznego wsparcia i rozwijać ich mocne strony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko a integracja sensoryczna / A. Jean Ayres ; przekład Juliusz Okuniewski. - Wydanie IV. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2023. - 231 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Biblioteka SI)
Niniejsza publikacja w jasny sposób opisuje naturę zaburzeń integracji sensorycznej oraz pokazuje, jak te niedostrzegalne problemy niszczą życie chorym dzieciom i ich rodzicom, a także wskazuje, jak można pomóc takim osobom. Dzięki tej książce również dorośli od lat cierpiący na zaburzenia integracji sensorycznej mogą w większym stopniu zrozumieć to, co im się przytrafiło. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla terapeutów zajęciowych i innych specjalistów, a także dla rodziców dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz dla osób dorosłych, które podejrzewają u siebie problemy z przetwarzaniem sensorycznym i mają nadzieję lepiej sobie z nimi radzić w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 25.11.2025)
Książka
W koszyku
W okresie dorastania rozwój społeczny i status dziecka w grupie rówieśniczej mają kluczowe znaczenie. Nastolatkom z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD) interakcje społeczne nie przychodzą naturalnie, więc młodzi ludzie często potrzebują wsparcia, by nauczyć się, jak postępować. Książka Menu umiejętności społecznych i życiowych prezentuje przystępne strategie, które pomogą nastolatkom z ASD nawiązać kontakt i zbudować więź z innymi osobami w domu, w szkole, w pracy, a także podczas spotkań ze znajomymi oraz w trakcie codziennych interakcji z sąsiadami. Wykorzystanie schematu menu pozwala łatwiej rozpoznać trzy etapy każdej interakcji: jej rozpoczęcie („przystawkę”), rozwinięcie („danie główne”) i zakończenie („deser”). Liczne kwestionariusze, szablony i przykładowe scenariusze społeczne zachęcą uczniów do przemyślenia odpowiedzi oraz do rozważenia, jak druga osoba mogłaby zareagować na ich słowa. Przećwiczenie prostych strategii i rozwiązanie zestawu codziennych zadań społecznych korzystnie wpłynie na ocenę własnych możliwości, zwiększy pewność siebie i rozwinie umiejętności życiowe osób z ASD. Książka będzie przydatnym narzędziem dla wszystkich nastolatków i młodych dorosłych z trudnościami w inicjowaniu i podtrzymywaniu interakcji społecznych, a także dla ich rodziców, nauczycieli oraz terapeutów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor opisuje model ewolucji i rozwoju umiejętności czytania umysłu. Według niego wykorzystujemy tę zdolność niemal bez przerwy, bez wysiłku, automatycznie i zazwyczaj nieświadomie. W ten naturalny sposób interpretujemy zachowania społeczne i komunikację, przewidujemy je i w nich uczestniczymy. Spotykanym ludziom przypisujemy stany umysłu, takie jak myśli, pragnienia, wiedza czy intencje. Z wieloletnich badań Baron-Cohen wyciąga wniosek, że dzieci z autyzmem przejawiają „ślepotę umysłu”, która jest wynikiem wybiórczych deficytów w czytaniu umysłu. Dla osób z ASD fragment rzeczywistości dotyczący stanów i zamiarów innych ludzi jest w dużym stopniu niedostrzegalny. Baron-Cohen prezentuje teorię opartą na danych z psychologii porównawczej, psychologii rozwojowej oraz neuropsychologii. Dowodzi, że specyficzne mechanizmy neuropoznawcze wykształcone w toku ewolucji pozwalają nam czytać umysły innych osób, wyciągać wnioski z ich zachowania, interpretować znaczenie spojrzeń i dekodować informacje zawarte w „języku oczu”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Została tu zaprezentowana Skala Ryzyka Dysleksji (SRD) – niewymagające wiele czasu i nieskomplikowane narzędzie badawcze stosowane w celu wczesnego wykrycia ryzyka dysleksji. Książka ta jest cenną pomocą dla osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym bądź uczęszczającymi do klas I–III. Przedstawiono w niej procedurę korzystania ze skali oraz sposób oceniania i interpretowania wyników w celu ustalenia, czy występuje ryzyko dysleksji. Z myślą o osobach diagnozujących dzieci ryzyka dysleksji: nauczycielach, logopedach, oraz o rodzicach rozpoznających symptomy ryzyka dysleksji, zamieszczono tu także arkusze badania. Książka ta jest nowym, istotnie zmienionym wydaniem znanej książki prof. Marty Bogdanowicz Ryzyko dysleksji. Autorka między innymi wprowadziła zmiany wynikające z reformy systemu edukacji w Polsce (obniżenie wieku szkolnego), uaktualniła terminologię, przedstawiła najnowsze badania naukowe i narzędzia diagnostyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka ma na celu pomóc nauczycielom we wdrażaniu strategii, opartych na podejściu inkluzyjnym, które stworzą środowisko nauki zapewniające uczniom z autyzmem odpowiednie wsparcie. Opisano tu kluczowe obszary, w jakich mogą się pojawić bariery w nauczaniu, i ponad 100 pomysłów (w tym dodatkowych pomysłów, wskazówek i propozycji modyfikacji) na ich pokonanie – w sposób rzeczowy, klarowny i łatwy do zrealizowania. Pomysły te mają ściśle aplikacyjny charakter, ponieważ autorka, jako doświadczony praktyk, odnosi się do realiów kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, podając przy tym odwołania do literatury przedmiotu oraz studiów przypadków. To poradnik dla każdego nauczyciela poszukującego w swojej pracy inspirujących i skutecznych rozwiązań. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium aktualnej wiedzy o tym, czym jest zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) oraz jak radzić sobie na co dzień z tym zaburzeniem. Dowiesz się z niej, czego potrzebują dziecko i nastolatek, co stanowi dla nich największe trudności oraz co sprzyja ich rozwojowi. Ten praktyczny poradnik znanych ekspertek Joanny Chromik-Kovačs, Izabeli Banaszczyk i Justyny Zdrojewskiej, napisany na podstawie wieloletniego doświadczenia w pracy z osobami z ADHD, w przystępny sposób odpowiada na pytania: jak rozpoznać typowe objawy ADHD, jak pracować z osobą z ADHD w domu i szkole, jak wspierać dziecko i nastolatka w ich dorastaniu oraz życiu społecznym. To proste i bardzo konkretne porady dotyczące kwestii najważniejszych dla rodziców i nauczycieli – zrozumienia osoby z ADHD, zapewnienia jej optymalnego rozwoju, pielęgnowania jej mocnych stron oraz pokazywania, jak może harmonijnie i twórczo funkcjonować w świecie. dr Agnieszka Tomasik, dyrektorka ZSO nr 8 w Gdańsku, koordynatorka projektu Kreatywna pedagogika
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 27.11.2025)
Książka
W koszyku
Na podstawie doświadczeń zdobytych podczas kilkunastoletniej pracy terapeutycznej z dziećmi z zespołem Aspergera, ich rodzicami i nauczy­cielami autorki poradnika – psycholożki specjalizujące się w diagnozie i terapii dzieci oraz młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi – opracowały zbiór sposobów radzenia sobie z trudnościami, które towarzyszą osobom dotkniętym tym zaburzeniem w sytuacjach społecznych. W książce znajdziesz: dokładne opisy objawów zespołu Aspergera; przykłady zachowań, które możesz zaobserwować u swojego podopiecznego; praktyczne wskazówki, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych dla dziecka; liczne przykłady historyjek społecznych; szczegółowo rozpisane zasady popularnych gier i zabaw i inne porady przydatne w pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
W książce 101 ćwiczeń, gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej doświadczona terapeutka zajęciowa Tara Delaney podpowiada, jakie rodzaje aktywności sprzyjają rozwojowi dzieci i jak można się uczyć, świetnie się przy tym bawiąc. Zajęcia proponowane w książce zapewnią dziecku rozrywkę oraz prawidłową stymulację ? a wiele z ćwiczeń można wykonywać zarówno w domu, jak i na dworze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudności w pisaniu : poziom graficzny pisma / Aneta Domagała. - Wydanie I. - Gdańsk : Harmonia Universalis, 2023. - 222, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Logopedia XXI Wieku)
Książka Anety Domagały pt. "Trudności w pisaniu. Poziom graficzny pisma" to ważna publikacja skierowana do środowiska edukacyjno-diagnostyczno-terapeutycznego. Przedstawiona w niej systematyczna charakterystyka zjawisk oraz nowo opracowane narzędzie Karta oceny poziomu graficznego pisma z rejestrem symptomów trudności grafomotorycznych zapewne okażą się przydatne dla specjalistów (logopedów, pedagogów, psychologów), w szczególności zaś dla nauczycieli (przede wszystkim nauczania początkowego oraz polonistów), pomagających uczniom szkół podstawowych w opanowaniu umiejętności pisania. Książka zainteresuje także studentów logopedii, psychologii, pedagogiki oraz pracowników nauki, których przedmiotem badań są sprawności grafomotoryczne i zaburzenia w ich rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej