Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Filia nr 3
(12)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(794)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(-)
Kowalska Dorota
(662)
Doyle Arthur Conan
(641)
Wallace Edgar
(585)
Cartland Barbara
(494)
Kochanowski Jan
(484)
Red
(480)
Shakespeare William
(462)
Dickens Charles
(442)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Verne Jules
(391)
Konopnicka Maria
(375)
Twain Mark
(362)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(343)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(280)
Ewers H.G
(278)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Калинина Дарья
(257)
Krasicki Ignacy
(243)
Francis H.G
(240)
Gre
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(235)
Zets
(234)
Austen Jane
(233)
May Karol
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Stevenson Robert Louis
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Balzac Honoré de
(210)
Kipling Rudyard
(210)
Goethe Johann Wolfgang von
(207)
Howard Robert E
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(198)
Dug Katarzyna
(198)
Mark William
(195)
Andersen Hans Christian
(188)
Orzeszkowa Eliza
(188)
Mickiewicz Adam
(187)
Hoffmann Horst
(186)
Alcott Louisa May
(185)
Kneifel Hans
(183)
Roberts Nora (1950- )
(183)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(181)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(180)
Brand Max
(178)
Wilde Oscar
(176)
Verne Juliusz
(173)
Кир Булычев
(171)
Kab
(170)
Александрова Наталья
(169)
Grzeszczuk Janusz
(164)
Kayser-Darius Nina
(164)
Woolf Virginia
(164)
King Stephen
(162)
McMason Fred
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Haensel Hubert
(159)
Колычев Владимир
(159)
Rawinis Marian Piotr
(158)
Słowacki Juliusz
(156)
Головачёв Василий
(155)
Collins Wilkie
(151)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(148)
Courths-Mahler Hedwig
(145)
Leblanc Maurice
(144)
Scott Walter
(143)
Fischer Marie Louise
(141)
Grey Zane
(141)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Psychoterapeuci
(4)
Rodzice
(4)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(5)
Zaburzenia emocjonalne
(4)
Dzieci
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Terapia schematów
(2)
Terapia transdiagnostyczna
(2)
Uczucia
(2)
Abstynencja
(1)
Asertywność
(1)
Autyzm
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Empatia
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Lęk
(1)
Medytacja
(1)
Mindfulness
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Nerwica natręctw
(1)
Neuropsychologia
(1)
Objawy afektywne
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Poznanie
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychofarmakologia
(1)
Psychologia ewolucyjna
(1)
Psychologia genetyczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia wieku dorastania
(1)
Psychopatologia
(1)
Regulacja emocji
(1)
Relacja terapeutyczna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samokontrola
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Teoria umysłu
(1)
Terapia poznawcza
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Trening umiejętności społecznych
(1)
Trzecia fala CBT
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uzależnieni
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Współczucie wobec samego siebie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia adaptacyjne
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki [Typ publikacji]
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Protokoły
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
Większość osób zmagających się z jakimś zaburzeniem doświadcza też innych problemów lub zaburzeń współistniejących. Rodzi to wiele pytań o to, z których protokołów terapii korzystać, jakie interwencje wdrażać i w jakiej kolejności. Naprzeciw tym wątpliwościom wychodzi niniejszy program terapeutyczny, dotyczący zaburzeń emocjonalnych – lękowych i nastroju (depresyjnych). Jest to protokół ujednolicony, ponieważ obejmuje zintegrowany zestaw procedur terapeutycznych skutecznych w przypadku całej grupy zaburzeń. Jest to także protokół transdiagnostyczny, ponieważ stworzono go z myślą o efektywnej pracy nad wszystkimi zaburzeniami emocjonalnymi, jakie mogą współwystępować u jednej osoby. Program terapeutyczny skupia się na zestawie cech predysponujących do rozwoju zaburzeń emocjonalnych: temperamentalnej skłonności do częstego przeżywania silnych negatywnych emocji (neurotyzmie), negatywnym ocenianiu własnych przeżyć emocjonalnych oraz skłonności do unikania i tłumienia emocji, czyli stosowania nieadaptacyjnych strategii regulacji emocjonalnej. Kładzie duży nacisk na pracę z emocjami, co czyni go wyjątkowym wśród protokołów terapii poznawczo-behawioralnej. Autorzy, po wprowadzeniu teoretycznym oraz przedstawieniu wyników badań potwierdzających skuteczność opisywanej metody, szczegółowo wyjaśniają, jak planować i prowadzić terapię. Prezentują pełen opis programu składającego się z ośmiu modułów, z których każdy został zilustrowany licznymi przykładami. Terapia koncentruje się na rozwijaniu uważnej świadomości emocji, rewizji automatycznych ocen poznawczych, zmianie tendencji do działania pod wpływem emocji oraz stosowaniu procedury ekspozycji. Podręcznik zawiera również informacje na temat diagnozy funkcjonalnej i zastosowania niniejszego protokołu leczenia w psychoterapii grupowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
Autor opisuje model ewolucji i rozwoju umiejętności czytania umysłu. Według niego wykorzystujemy tę zdolność niemal bez przerwy, bez wysiłku, automatycznie i zazwyczaj nieświadomie. W ten naturalny sposób interpretujemy zachowania społeczne i komunikację, przewidujemy je i w nich uczestniczymy. Spotykanym ludziom przypisujemy stany umysłu, takie jak myśli, pragnienia, wiedza czy intencje. Z wieloletnich badań Baron-Cohen wyciąga wniosek, że dzieci z autyzmem przejawiają „ślepotę umysłu”, która jest wynikiem wybiórczych deficytów w czytaniu umysłu. Dla osób z ASD fragment rzeczywistości dotyczący stanów i zamiarów innych ludzi jest w dużym stopniu niedostrzegalny. Baron-Cohen prezentuje teorię opartą na danych z psychologii porównawczej, psychologii rozwojowej oraz neuropsychologii. Dowodzi, że specyficzne mechanizmy neuropoznawcze wykształcone w toku ewolucji pozwalają nam czytać umysły innych osób, wyciągać wnioski z ich zachowania, interpretować znaczenie spojrzeń i dekodować informacje zawarte w „języku oczu”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Uzależnienia/159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
Jako rodzic na pewno pragniesz, by twoje dziecko czuło się otoczone opieką, wspierane i bezpieczne. Jednak w stresującym i niepewnym świecie jest to niezmiernie trudne, zwłaszcza gdy rodzice sami zmagają się z lękiem. Nie jesteś w stanie ochronić dziecka przed wszelkimi problemami, ale możesz mu pomóc zbudować odporność psychiczną, dzięki której poradzi sobie bez względu na to, jakie kłody życie rzuci mu pod nogi. Niniejsza książka wesprze cię w tym. Autorzy proponują podejście oparte na zasadach terapii poznawczo-behawioralnej, które pomaga dzieciom radzić sobie z lękiem, w elastyczny sposób podchodzić do trudności i rozwinąć skrzydła. Z tego poradnika dowiesz się, jak pomóc dziecku: rozpoznać niepomocne myśli i zachowania, które podtrzymują przytłaczające emocje; mierzyć się z nowymi, także nieprzyjemnymi sytuacjami i wyzwaniami zamiast ich unikać; traktować wszelkie niepowodzenia jako okazje do rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Inwentaryzacja księgozbioru
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Inwentaryzacja księgozbioru
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej